Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Toate produsele comercializate de catre compania noastra beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare prevazute de ANPC si politicilor comerciale ale producatorilor.

Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiază de garanția legală de conformitate potrivit OUG 34/2014 si legea nr. 449/2003.

Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Certificatele de garantie sunt emise de catre FILTRO si asigurarea garantiei va fi asigurata prin service-ul propriu.

Costul transportului aferent returnarii produselor catre noi, este suportat de catre client. Costul de expeditie al produselor returnate de la FILTRO.ro catre client este suportat de noi (FILTRO). In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, sau defectarea produsului in urma folosirii lui fara a respecta cerintele din cartea tehnica a produsului, ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect, cat si cele cu serviciul de curierat. Costul manoperei va fi calculat de noi in momentul receptiei reperelor pentru garantie in conformitate cu tarifele de service si nu poate fi mai mica de 50 lei.

Procedura de asigurare a garantiilor: in cazul in care ati achizitionat produse de pe site-ul nostru si acestea se incadreaza in termenul de garantie, va rugam sa ne cantactati telefonic sau prin e-mail, iar noi vom rezolva situatia in cel mai scurt timp.

IMPORTANT! Nu fac obiectul garantiei urmatoarele situatii:
Defectele de orice fel aparute ca urmare a instalarii sau folosirii defectuoase a aparatelor
Defectele de orice fel aparute ca urmare a uzurii in limitele normale in urma folosirii produsului in conditii normale.

RECEPTIA IN SERVICE
Odata intrat in posesia noastra, produsul va fi verificat in service si se vor face toate demersurile pentru ca starea acestuia sa fie remediata atata timp cat produsul face obiectul garantiei.

REMEDIEREA
Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, scoaterea din garantie, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.

RETURUL
Dupa readucerea produsului in stare de functionare, clientul este notificat, iar in termen de cel mult 2 zile lucratoare, produsul functional va ajunge la client.

Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre consumator.

Toate pachetele trimise la service sunt verificate in momentul primirii, in prezenta curierului. In cazul in care se constata lipsa produsului, pachetul este refuzat si returnat expeditorului.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Ghidul tau autentic de shopping. Viziteaza site-ul Filtro.ro pe ShopMania