Garantie si service

Toate produsele comercializate de catre compania noastra beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare prevazute de ANPC si politicilor comerciale ale producatorilor.

Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiază de garanția legală de conformitate potrivit OUG 34/2014 si legea nr. 449/2003. Pentru a sesiza o problema care se incadreaza in conditiile de garantie puteti sa completati formularul de trimitere in service sau sa ne scrieti pe adresa de email contact@filtro.ro. Termenul de raspuns este de 2 zile lucratoare.

Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Certificatele de garantie sunt emise de catre FILTRO si asigurarea garantiei va fi asigurata prin service-ul propriu.

Costul transportului aferent trimiterii in service este suportat de catre client pentru tur si de catre noi pentru retur. In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, sau defectarea produsului in urma folosirii lui fara a respecta cerintele din cartea tehnica a produsului, ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect, cat si cele cu serviciul de curierat. Costul manoperei va fi calculat de noi in momentul receptiei reperelor pentru garantie in conformitate cu tarifele de service si nu poate fi mai mica de 50 lei.

Procedura de asigurare a garantiilor: in cazul in care ati achizitionat produse de pe site-ul nostru si acestea se incadreaza in termenul de garantie, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin e-mail, iar noi vom rezolva situatia in cel mai scurt timp. Termenul legal de solutionare este de 14 zile calendaristice.

IMPORTANT! Nu fac obiectul garantiei urmatoarele situatii:
Defectele de orice fel aparute ca urmare a instalarii sau folosirii defectuoase a aparatelor.
Defectele de orice fel aparute ca urmare a uzurii in limitele normale in urma folosirii produsului in conditii normale.
Consumabilele de orice tip care s-au incarcat si sau infundat din cauza apei cu care a fost alimentat echipamententul.

RECEPTIA IN SERVICE
Odata intrat in posesia noastra, produsul va fi verificat in service si se vor face toate demersurile pentru ca starea acestuia sa fie remediata atata timp cat produsul face obiectul garantiei.

REMEDIEREA
Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, scoaterea din garantie, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.

INAPOIEREA
Dupa readucerea produsului in stare de functionare, clientul este notificat, iar in termen de cel mult 2 zile lucratoare, produsul functional va ajunge la client.

Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre consumator.

Toate pachetele trimise la service sunt verificate in momentul primirii, in prezenta curierului. In cazul in care se constata lipsa produsului, pachetul este refuzat si returnat expeditorului.

 

Formular trimitere in service

Completati formularul de mai jos cu informatiile corecte din factura primita in momentul achizitiei. Puteti incarca documente sau fotografii in campurile de la finalul formularului.

    Numele complet*:
    Numar de comanda*:
    Adresa de email*:
    Numar de telefon*:

    Produse*:

    Fisier principal:
    Fisier suplimentar:

    Alte observatii: