Str. Piscul Crăsani, 2D, Bucuresti
Livrare rapidă Livram produsele rapid, prin curier / flota proprie, în toată țara, a 2-a zi lucrătoare.
Instalare și mentenanță Reteaua de instalatori FILTRO® te poate ajuta cu instalarea sau mentenanța.
Alerte smart Stai fără grija! Te atenționăm noi când trebuie să înlocuiești cartușele.
Economic și comod Pe lângă faptul că este mult mai comod, cu FILTRO® faci și economie de bani.
Categorii

Service si mentenanta filtre de apa, InstalaDor SERVICE, la sediul nostru, sisteme clasice, osmoza inversa, valva automata

Serviciu de reparare si mentenanta pentru filtre de apa clasice, filtre inline, sisteme cu osmoza inversa sau valve de comanda automate pentru statii dedurizare. Serviciul este valabil pentru trimiterea produsului la sediul nostru.
Citește mai mult

150 lei

Livrare gratuită peste 599 lei
Serviciu

Vei fi contactat de un tehnician dupa plasarea comenzii.

Garantat de FILTRO

Cod produs: INSTALADOR-SERVICE | ID: 2365 | Categorii: InstalaDor

Conditii de efectuare a serviciului de service si mentenanta.

Termenul de service este de 1-3 zile lucratoare calculat de la data la care am intrat in posesia echipamentului si a tuturor detaliilor (probleme, cerinte, etc). Acest serviciu va ofera constatarea si repararea unui defect, inlocuirea consumabilelor si igenizarea sistemelor de filtrare.

Service la sediul nostru: Echipamentul se poate aduce personal la sediul nostru sau se poate trimite prin curier.

Deplasare la sediul clientului: Daca se doreste constatarea, repararea (daca este posibil) si mentenanta unui sistem la sediul clientului acestui pret se va adauga un cost suplimentar de deplasare de 80 lei.

Serviciul de reparare si mentenanta nu include consumabilele si piesele de inlocuit in cazul reparatiei. Acest serviciu include verificarea si constatarea defectului, propunerea de reparatie (in cazul in care se poate repara) si propunerea de cost estimativ al pieselor de inlocuit/reparat.

Nota: suntem specializati in repararea si mentenanta echipamentelor de la producatorii FILTRO, Ecosoft, Aquafilter, Clack, AquaMax, BWT. In afara acestor producatori, putem repara orice sistem de osmoza inversa clasica, dar si unele sisteme care contin circuite electrice si pompe de presiune. In afara echipamentelor produse de catre producatorii enumerati, nu putem garanta reparatia si vom face tot posibilul pentru a va ajuta. In cazul in care reparatia nu se poate efectua, se va returna suma achitata, mai putin costul de 50 de lei de constatare.

Serviciul de reparare si mentenanta:

  • Receptionarea produsului de la client (personal sau prin curier)
  • Intrarea in service pentru a constata defectul reclamat
  • Inlocuirea consumabilelor sau pieselor defecte.
  • Igenizarea sistemului si a componentelor.
  • Verificarea etanseitatii si inlocuirea garniturilor/mufelor/furtunelor daca exista scurgeri.
  • Verificarea functionarii optime si a calitatii apei.
  • Pregatirea produsului pentru predare/livrare.

Instalarea se va face respectand legislatia in domeniu, normele de bune practici si siguranta punctului de instalare si a membrilor echipei de instalare (nu se vor efectua lucrari care au un risc mare de a provoca daune materiale sau fizice).

Lucrarile care necesita componente speciale, care nu se afla in stocul nostru se vor comanda (daca este posibil) de la furnizori si echipamentul se va repara/preda dupa primirea pieselor comandate. Costul pieselor si al consumabilelor va fi comunicat catre client si va fi achitat de catre acesta.

Preturile includ TVA. Cuponul este valabil maxim 3 luni.

Nu sunt incluse in serviciul standard: consumabile, piese sau accesorii. Reparatii de placa electrica sau alte componente sensibile.

Clientul isi asuma responsabilitatea pentru riscurile sau posibilele deteriorari ale echipamentului in cazul in care acesta este vechi si componentele sunt casante/uzate.

In cazul contractelor de prestari servicii incheiate cu noi, odata ce serviciul comandat/achizitionat a fost integral prestat (de exemplu, produsul a fost instalat, dezinstalat, curatat etc), contractul de prestari servicii se considera complet executat, iar consumatorul nu mai poate solicita restituirea platii efectuate. Orice alt seriviciu solicitat separat / suplimentar (de exemplu, dezinstalare, instalarea unui nou produs etc) reprezinta un serviciu separat si va fi efectuat la solicitarea expresa a clientului, contra-cost. In situatia in care serviciul a fost achizitionat online sau telefonic, consumatorul isi pierde dreptul de retragere prevazut de legislatia in vigoare odata ce serviciul comandat a fost prestat.

Orice reclamatie privind calitatea/intarzierea serviciului de montaj se poate face prin email. Adresa oficiala o regasiti in pagina de contact.

Achizitionarea serviciului de service si mentenanta a sistemelor de filtrare apa presupune acordul asupra prezentelor conditii de efectuare a instalarii. Clientul este de acord cu prelucrarea datelor personale de catre PureTECH Solutions SRL si a subcontractorilor acestora in vederea executarii prestatiilor contractate. Datele personale nu vor fi instrainate catre alti terti si nu vor parasi teritoriul Romaniei.

* Pentru a beneficia de garantie, sistemele de filtrare apa trebuie instalate de catre profesionisti / firme autorizate pentru aceste activitati conform certificatului de garantie oferit de producator/vanzatori sau in urma achizitiei serviciului de instalare de la noi.

Specificații

Caracteristici generale

Garanţie 24 luni

Modalitati de comanda

Pentru ca stim ca nu toata lumea este la fel, iti punem la dispozitie multiple modalitati de comanda. Recomandam comanda online, direct pe site. Aceasta este cea mai rapida si comoda. Totusi, poti comanda si telefonic (0752.345.876), prin email (contact@filtro.ro) sau prin WhatsApp (0752.345.876).

Modalitati de plata

Va punem la dispozitie cele mai populare metode de plata. Indiferent de metoda de plata aleasa, pretul este final si nu vor exista comisioane suplimentare.

Plata online cu cardul bancar: Plata se face prin pagina securizata a procesatorului de plati online MobilPay.ro. Plata se confirma de obicei in cateva secunde iar produsele dvs vor fi rezervate si pregatite pentru expediere.
Plata in rate fara dobanda: Puteti plati in rate folosind cele mai populare CARDURI DE RATE. Acceptam intre 2-6 rate aferente bancilor Credit Europe Bank, Banca Transilvania, Garanti Bank, Alpha Bank și BRD Finance.
Ramburs la livrare (curier): In momentul livrarii coletului veti plati suma completa, inclusiv costurile de livrare (daca este cazul), iar curierul va va elibera chitanta de incasare.
Transfer bancar, in avans: Dupa finalizarea comenzii veti primi datele noastre bancare pentru efectuarea viramentului. Dvs. trebuie sa achitati suma totala a comenzii si sa specificati numarul de comanda. Dupa confirmarea primirii banilor in contul nostru va vom expedia produsele.
Numerar sau card la sediul FILTRO: Indiferent daca efectuati o comanda online sau ne vizitati in SHOWROOM, veti putea plati cu numerar sau cu cardul produsele dorite. Plata in rate nu e disponibila la showroom.

Mai multe detalii in legatura cu modalitatile de plata veti gasi aici.

Livrarea produselor

Produsele comandate se livreaza prin serviciu de curierat rapid (Fan Courier si GLS courier) oriunde in Romania. Procesarea si expedierea comenzilor din depozitul nostru se face in zilele lucratoare in intervalul orar 09:00-16:00. Coletul procesat se va livra la tine a 2-a zi lucratoare. In cazuri speciale (comanda plasata tarziu, cerinte speciale, etc), coletul poate intarzia.
In momentul receptionarii coletului va rugam sa verificati integritatea acestuia. Daca prezinta urme de lovituri, lipsa sigiliu, etc., este important sa cereti agentului de curierat intocmirea unui proces verbal de constatare. Cititi mai multe despre livrarea produselor aici.

Garantie si service

Produsul beneficiază de garanția legală de conformitate potrivit OUG 34/2014 si legea nr. 449/2003. Pentru a sesiza o problema care se incadreaza in conditiile de garantie puteti sa completati formularul de trimitere in service sau sa ne scrieti pe adresa de email contact@filtro.ro. Termenul de raspuns este de 1-3 zile lucratoare.
Garantia produsului este oferita de catre noi si acordam o mare importanta solutionarii problemelor in termenul cel mai scurt. Mai multe detalii despre garantia oferita, conditiile si modul de utilizare veti gasi aici.

Returul produselor

Te poti retrage din contract, in sensul de a returna produsul fara a indica un motiv, in termen de 14 zile. Perioada de retragere se incheie la 14 zile dupa ziua in care bunurile au fost preluate/ridicate de tine sau de o persoana autorizata. Dreptul de retragere din contract se aplica numai achizițiilor efectuate in magazinul online si nu se aplica achizitiilor din reteaua noastra de magazine fizice.
Anumite produse sunt exceptate de la dreptul de retur. Citeste cu atentie conditiile si politica de retur de aici.

0 din 5


  • 5 stele
    0%
    0 recenzii
  • 4 stele
    0%
    0 recenzii
  • 3 stele
    0%
    0 recenzii
  • 2 stele
    0%
    0 recenzii
  • 1 stea  
    0%
    0 recenzii

Cumpărate împreună

Alți clienți care au cumpărat produsul de mai sus au adăugat în coș și aceste produse.