Str. Piscul Crăsani, 2D, Bucuresti
Livrare rapidă Livram produsele rapid, prin curier / flota proprie, în toată țara, a 2-a zi lucrătoare.
Instalare și mentenanță Reteaua de instalatori FILTRO® te poate ajuta cu instalarea sau mentenanța.
Alerte smart Stai fără grija! Te atenționăm noi când trebuie să înlocuiești cartușele.
Economic și comod Pe lângă faptul că este mult mai comod, cu FILTRO® faci și economie de bani.
Categorii
Pe 1, 3 si 6 mai suntem în concediu. Comenzile se vor expedia pe 7 mai. Mulțumim!

Termeni și condiții

Termenii si conditiile de utilizare a magazinului online, vanzare, retur, service si garantie pentru produsele comercializate.

DEFINITII SI TERMENI

FILTRO® este marcă înregistrată la OSIM (M 2019 03884) și este denumirea comerciala a PureTECH Solutions S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Com. Chiajna, Sat Dudu, Str. Rezervelor, nr. 64, bl.1, ap. 101, avand numar de ordine in Registrul Comertului J23/29/07.01.2016, cod unic de inregistrare fiscala RO35379722, avand capital social 200 lei.

Vanzator: FILTRO® prin intermediul site-ului www.filtro.ro.

Cumparator: persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un cont in site si efectueaza o comanda.

Client: persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre FILTRO® (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre FILTRO® si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Utilizator: orice persoana fizica/juridica inregistrata pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Cont: sectiunea din site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite cumparatorului transmiterea comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in site (Comenzi, facturi fiscale, garantii bunuri, etc.).

Lista de dorinte: sectiune din site care permite Cumparatorului / Utilizatorului sa isi creeze liste de produse dorite.

Site: domeniul www.filtro.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda: un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii: orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie: actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract: reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut:
•    toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
•    continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
•    orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
•    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
•    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
•    date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Document: prezentele Termene si Conditii.

Newsletter: mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie: incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre FILTRO® , Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii: toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

TERMENI DE UTILIZARE
Pentru utilizarea acestui site este necesar sa cititi si sa acceptati acesti termeni si conditii in totalitate. Vizitarea in continuare a site-ului presupune ca sunteti in totalitate de acord cu termenii si conditiile de utilizare.

Continutul tuturor paginilor site-ului www.filtro.ro sunt proprietatea S.C. PureTECH Solutions S.R.L..

Toate materialele (incluzand fara limitari articole, texte, imagini, banner-ele, logo-uri, design, etc) continute in acest site sunt protejate de legile copyright-ului si ale dreptului de autor. Ele nu pot fi reproduse, copiate distribuite, vandute, transmise sau publicate fara acordul scris al S.C. PureTECH Solutions S.R.L. Este interzisa copierea, distributia, transmiterea, publicarea, reproducerea, crearea unui document derivat din orice informatie sau serviciu, obtinute de pe sau prin intermediul site-ului. Este interzisa modificarea oricarei informatii (atat text cat si foto sau video) continute in paginile site-ului. Materialele oferite spre descarcare (download) nu pot fi multiplicate si utilizate in scopuri comerciale (vanzare sau folosirea lor prin alte metode care ar aduce profituri banesti sau materiale) sau copia materialele specifice oferite pentru download sau copiere. Aceste materiale sunt pur informative si sunt destinate exclusiv scopurilor personale, non-comerciale. Pentru orice intrebari sau solicitari de folosire a materialelor de pe acest website va rugam sa ne contactati la contact@filtro.ro

CONTUL / UTILIZAREA
In cazul inregistrarii pe acest site, ca membru sau partener, va asumati si sunteti de acord cu termenii si conditiile din acest document. Nerespectarea termenilor si conditiilor duce automat la pierderea calitatii de membru/partener si implicit la restrictionarea accesului la anumite sectiuni ale site-ului. Inscrierea pe acest site necesita completarea de catre dumneavoastra a unui formular de inscriere in care vor fi trecute cateva date obligatorii. Aceste date vor fi in mod OBLIGATORIU actuale, clare si complete si VOR FI ACTUALIZATE ORI DE CATE ORI ESTE CAZUL. FILTRO® isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul pe site sau la anumite sectiuni ale site-ului in cazul in care informatiile furnizate de un membru/partener se dovedesc a fi false, incomplete, neclare sau neactualizate.

Informatiile privind identificarea unei persoane ca membru/partener (nume, prenume, adresa, adresa de email, telefon, etc.) precum si mesajele private sunt confidentiale si vor fi dezvaluite doar compartimentelor sau persoanelor catre care se adreseaza, exceptie facand cazurile in care se incalca legea. Inregistrarea prin cont si parola implica anumite reguli.

Cuvintele alese nu trebuie: sa creeze confuzii, sa aduca ofense la adresa vreunei persoane, sau grup de persoane, sa contina cuvinte obscene, adrese de telefon, email sau internet si sa nu aiba tente rasiale sau sexuale. Contul fiecarui membru/partener este personalizat si totodata securizat prin cod si parola. El poate fi anulat de ambele parti fara o notificare prealabila (din partea unui membru/partener, oricand si din orice motiv, iar din partea FILTRO® , in cazul in care termenii si conditiile acordului nu sunt respectate).

Este interzisa transmiterea, inchirierea sau vanzarea datelor de acesare a contului (cod si parola) catre alte persoane. In cazul in care un membru/partener ajunge la concluzia ca din diverse motive datele de accesare a contului nu mai sunt sigure, le poate schimba. Membrul/partenerul este singurul responsabil pentru securitatea contului sau precum si pentru orice activitate desfasurata pe site de catre alte persoane care au avut acces la contul sau.

Este interzisa detinerea de catre un membru/partener a mai multor conturi pe site-ul FILTRO.ro. In cazul in care aceasta regula nu este respectata, FILTRO® isi rezerva dreptul de a limita accesul la anumite sectiuni ale site-ului, mergandu-se in anumite situatii chiar la retragerea dreptului de membru/partener si prin anularea contului respectivei persoane. Odata cu inregistrarea si deschiderea unui cont, devii membru/partener si se considera ca ai citit si ai fost de acord cu termenii si conditiile specificate. Ca urmare in plus fata de cele expuse anterior, cade in responsabilitatea dvs.:
– postarea pe site sau trimiterea pe e-mail a materialelor pornografice sau cu caracter obscen, a informatiilor confidentiale sau pentru care posesorul nu detine drepturi de autor.
– transmiterea de informatii la care aveti acces, catre persoane sau departamente de la firme concurente.
– nu veti modifica sau sterge informatii de pe paginile site-ului.
– nu veti transmite pe E-mail fisiere care contin virusi, sau prin intermediul retelei, programe care pot provoca nefunctionarea in conditii optime a site-ului sau chiar distrugerea lui.
– nu veti copia si/sau adapta si distribui informatii sau parti din informatii (text, poze) la care ai acces pe site, indiferent de situatie si scopul urmarit, fara acordul prealabil al proprietarului.

CUMPARAREA ONLINE A PRODUSELOR FILTRO®
Fotografiile produselor FILTRO® prezentate in cadrul site-ului FILTRO.ro au CARACTER INFORMATIV si nu presupun nici o obligatie de nici o natura din partea companiei. Dupa parcurgerea pasilor comenzii online veti introduce datele card-ului dumneavoastra pe o pagina securizata MobilPay.

MobilPay este procesatorul de plati online FILTRO® si asigura transferul banilor de la dumneavoastra in contul FILTRO® . In momentul in care v-ati dat acordul pentru plata online suma necesara achitarii produselor este BLOCATA pe cardul dumneavoastra pana la pregatirea produselor si confirmarea integritatii acestora catre administratorul portalului. Acesta confirma mai departe catre MobilPay integritatea coletului si solicita livrarea banilor. In acest moment este efectuata tranzactia si livrarea. Confirmarea datei si orei livrarii se face in 24 de ore. In cazul in care comanda este facuta vineri confirmarea va fi facuta luni.

ATENTIE! Livrarea produselor comandate de pe FILTRO.ro se face la adresa de livrare mentionata de dumneavoastra in comanda, iar predarea/primirea produselor se face in fata scarii de bloc sau in fata portii casei. In cazul in care clientul nu este prezent la adresa de livrare, acesta va plati toate costurile de transport necesare livrarii. In momentul deschiderii unui cont pe acest site sau in momentul efectuarii comenzii online va trebui sa oferiti DATE PERSONALE VALIDE (nume, prenume, firma, CNP, CUI etc). In caz contrar contul dumneavoastra nu va fi inregistrat iar comanda nu va fi onorata.

PRETURILE PRODUSELOR
In cazul in care pretul produsului sau unele date ale produsului au fost gresit introduse in bazele de date ale magazinului, sau afisate gresit iar livrarea nu s-a efectuat inca, FILTRO® isi rezerva dreptul de a actualiza informatiile si de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

ECHIVALAREA PRETURILOR
FILTRO® va echivaleaza pretul produselor in functie de cel al concurentei directe din Romania. Echivalarea preturilor este valabila doar pentru comenzile efectuate pe persoana fizica iar pentru a beneficia ce echivalarea preturilor trebuie sa ne trimiteti un email pe adresa contact@filtro.ro inainte de a efectua comanda. In email va rugam sa ne trimiteti si link-urile catre acelasi produs de la alte magazine online. Echivalarea preturilor se va realiza daca sunt intrunite urmatoarele conditii:
– Produsul de la site-ul concurent este identic cu cel de la FILTRO, ca si specificatii, culoare, cod produs si an fabricatie.
– Produsul de la site-ul concurent nu se afla intr-o promotie speciala de reducere.
– Site-ul concurent are in stoc si poate livra imediat produsul respectiv.
– Cererea de echivalare s-a trimis prin email inainte de expedierea produselor catre dvs.
– Pretul produsului nu este mai mic decat pretul de achizitie.
– Echivalarea se face in aceleasi conditii de livrare si garantie precum cele oferite de comerciantul concurent.
Ulterior trimiterii cererii de echivalare va vom reduce preturile produselor pana la valoarea mentionata.

CONTACT / NEWSLETTER
Administratorii site-ului si/sau persoanele/departamentele carora le sunt adresate e-mail-uri, desi isi rezerva acest drept, nu au obligatia de a pastra o evidenta a lor, avand deplina libertate in luarea deciziilor privind gestionarea acestora. In cazul inscrierii pentru primirea diverselor publicatii (pliante de oferta, cataloage, etc) prin posta, este obligatorie completarea tuturor campurilor din formularul electonic pus la dispozitie.

FILTRO® nu isi asuma responsabilitatea in cazul neprimirii publicatiilor respective ca urmare a necompletarii formularelor respective, a completarii lor gresite, sau a problemelor legate de distributie (firma de distributie, posta, transport, etc). FILTRO® nu ofera nici o garantie si nu isi asuma raspunderea vis-à-vis de intreruperi, pierderea legaturii sau erori intervenite in cazul accesarii site-ului, precum si de prejudiciile cauzate de insecuritatea liniei si a calculatorului de pe care persoana se conecteaza la site-ul FILTRO.ro. Eventualele nemultumiri legate de site pot fi adresate administratorilor site-ului, care isi rezerva dreptul de a lua masurile pe care le considera de cuviinta.

FILTRO® isi rezerva dreptul de a modifica fara o notificare prealabila termenii si conditiile acestui acord, precum si aspectul si optiunile sau facilitatile oferite de site. Va recomandam sa cititi periodic acest acord pentru a lua la cunostinta modificarile survenite. Aceste modificari va vor fi aduse la cunostinta prin e-mail la adresa precizata in contul de utilizator al portalului. Continuarea utilizarii site-ului de catre membrii ce au luat la cunostinta de eventualele modificari este echivalenta cu acceptarea fara rezerve a modificarilor. Respectarea prezentului acord stabilit in termenii si conditiile de mai sus este obligatorie pentru toti utilizatorii, fara exceptie. Orice incalcare a acordului este sanctionata in functie de decizia noastra si poate conduce oricand la anularea contului si la interzicerea accesului pe site.

CAMPANIA „ROATA REDUCERILOR”
Prin completarea adresei de email in aplicatia „Roata Reducerilor” esti de acord sa primesti din partea FILTRO® mesaje promotionale pe adresa de email respectiva. Informatiile completate sunt stocate in cadrul server-ului detinut de catre Privy, Inc. cu sediul in 201 South Street, 2nd Floor
Boston, MA 02111.

Dupa invartirea rotii, ti se va afisa un mesaj cu codul castigat. Acest cod se va trimite automat pe adresa de email specificata si este valabil timp de 24 de ore doar impreuna cu o comanda valida pe site-ul www.filtro.ro trimisa pe adresa de email castigatoare.

Sunt considerate practici incorecte si sunt tratate ca fraude urmatoarele:

  • Abonarea multipla folosind aceeasi adresa de email, inclusiv cu variatii acceptate de genul: ion.vasile@gmail.com = io.nvasile@gmail.com, etc.
  • Utilizarea unor programe de calculator pentru a genera consecutiv abonari la joc.

Codul castigator este valabil doar online, pe site-ul www.filtro.ro si se aplica in pagina de cos dupa ce au fost adaugate produsele dorite pentru cumparare. Codul nu se cumuleaza cu alte cupoane detinute si se foloseste individual.

In cazul castigarii unui cupon de „Livrare Gratuita”, acesta este valabil doar pentru comenzi online de minim 100 lei (fara transport).

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
Pentru a raspunde intrebarilor dvs., pentru a tine evidente despre folosirea site-ului nostru, poate apare necesitatea de a va cere informatii cu caracter personal, cum ar fi numele dvs., adresa, adresa de e-mail si numarul de telefon etc. Aceste informatii vor putea fi folosite de catre FILTRO® pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale, eventualele promotii etc. Pentru o mai buna evidenta a clientilor FILTRO® avem nevoie de Codul Numeric Personal la inregistrarea dumneavoastra. Inscrierea datelor dumneavaoastra personale reprezinta acordul expres si neechivoc in ceea ce priveste utilizarea acestor date.

FILTRO® se obliga sa protejeze confidentialitatea vizitatorilor site-ului. Nici un fel de informatii cu caracter personal nu vor fi transmise catre terti, cu exceptia acelor terti parteneri PureTECH Solutions S.R.L. care asigura buna functionare a acestui site. Acesti terti sunt firmele de curierat (Fancourier, Bookurier, GLS), firmele de marketing online (MailChimp) si procesatorul de plati online MobilPay. Totusi putem furniza unor terti informatii de ordin general referitoare la vanzari, trafic in site precum si alte informatii, insa aceste statistici nu vor contine date cu caracter personal.

Anumite informații ce pot fi date cu caracter personal (prenume, adresa de email, județ) sunt transmise pe o durată limitată de timp către serviciul partener Opinii de Încredere by TRUSTED.ro, în scopul trimiterii unui mesaj în numele magazinului pentru a gestiona în mod independent opinia clienților cu privire la magazinul nostru. Părerea clienților va fi publicata pe feedback.trusted.ro. Informațiile sunt șterse automat de către sistemul serviciului partener după ce scopul a fost atins. Feedback.trusted.ro poate folosi terțe sisteme pentru trimiterea tehnică a mesajelor, astfel încât să se asigure că acestea ajung la clienți.

Acest site poate utiliza tehnologii care ne permit colectarea anumitor informatii cu caracter tehnic despre dvs: adresa Dvs. de Internet, sistemul de operare folosit, tipul browser-ului, informatii despre traficul realizat de Dvs. prin site-ul nostru.

Toate aceste informatii colectate de PureTECH Solutions S.R.L. prin intermediul site-ului au scopul de a ajuta la imbunatatirea serviciilor oferite de site, dar si a serviciilor PureTECH Solutions S.R.L.

Modificarile datelor personale se pot efectua fie din contul dvs de pe site-ul FILTRO.ro, dar si printr-o cerere trimisa pe email (contact@filtro.ro) in legatura cu modificarea, adaugarea sau stergerea datelor dvs. personale.

DREPTURILE UTILIZATORILOR
– Dreptul la informare (operatorul este obligat să încunoştinţeze persoana vizată cu privire la prelucrarea datelor sale cu caracter personal);
– Dreptul de acces la date (inclusiv procedura exactă de urmat, adresa de e-mail folosită);
– Dreptul de intervenție asupra datelor (inclusiv procedura sau posibilitatea de remediere prevăzută în site); orice persoană vizată are dreptul de a obţine de la operator, în mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ştergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă legii, în special a datelor incomplete sau inexacte;
– Dreptul de opoziţie (persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment ca datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări);
– Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale luate în baza unei prelucrări automate;
– Dreptul de a se adresa justiţiei.

TRANSPORT SI LIVRARE
Livrarea produselor se efectueaza in cel mai apropiat punct de acces cu masina de marfa fata de adresa de livrare.

Unde este posibil, livrarea se va face la intrarea in bloc/curte. Produsele nu sunt livrate in interiorul imobilului in care locuiti! Livrarile in tara se fac de luni pana vineri, sau la cerere, in anumite localitati din raza de acoperire a curerului, si sambata!

In momentul receptionarii produselor clientul are termen de 48 de ore pentru a ne semnala orice defectiune sau lipsa din colet, prin email la contact@filtro.ro si insotita de fotografii/filmari relevante. De asemenea, daca coletul este deteriorat sau nesigilat, acesta nu trebuie receptionat si trebuie obligatoriu intocmit proces verbal cu agentul de curierat. Orice reclamatie ulterioara receptionarii sau nu este luata in considerare. In lipsa unui proces verbal intocmit la momentul receptionarii coletului, se considera ca produsul a fost intact, complet si compania noastra nu poate fi trasa la raspundere.

Transportul produselor este GRATUIT pentru comenzi a caror valoare depaseste suma de 600 LEI. Pentru a beneficia de transport gratuit, clientul trebuie sa bifeze manual optiunea „Livrare gratuita” din pagina de cos sau din pagina de finalizare a comenzii. Pentru comenzile a caror valoare este mai mica de 600 LEI se va plati o taxa de transport ce va fi calculata in functie de locatia la care doriti livrarea marfii.

Toate preturile afisate pe site sunt finale si valide in momentul trimiterii comenzii. Ulterior preturile pot varia fara ca aceasta variatie sa influenteze comenzile deja inregistrate.

DECLARATIE DE CONFORMITATE
Noi, PureTECH Solutions S.R.L. cu sediul in Com. Chiajna, Sat Dudu, Str. Rezervelor, nr. 64, bl.1, ap. 101, cu certificat de inregistrare nr. J23/29/2016, in baza documentelor emise de producatori, declaram pe propria raspundere ca produsele cuprinse in prezenta factura:
• nu pun in pericol sanatatea, viata, securitatea muncii si protectia mediului, respectand prevederile art.4 din H.G.nr.1022/2002
• Subansamblurile si piesele de schimb pentru produsele comercializate de FILTRO® au garantie 3 ani si corespund directivelor, standardelor si agrementelor tehnice ale subansamblurilor din care fac parte.
• Pentru toate celelalte produse comercializate de societate, perioada de garantie este mentionata in certificatele de garantie eliberate la vanzare.

RETURUL PRODUSELOR
In situatia in care nu sunteti pe deplin multumiti de performantele sau caracteristicile produsului achizitionat de la FILTRO.ro, il puteti returna in termen de 14 zile calendaristice conform regulilor de retur de mai jos.

Mentiune speciala: conform art. 9 din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, Consumatorul are dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, în termen de 14 zile calendaristice, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără penalităţi. Puteti completa online formularul de retur de mai jos sau puteti descarca si completa un formular de retragere in format PDF sau DOCX pe care il veti trimite prin email la contact@filtro.ro..

a. Dreptul de a se retrage in 14 zile calendaristice se adreseaza clientilor care au achizitionat produse de pe site-ul FILTRO.ro;

b. Clientul are dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, în termen de 14 zile calendaristice, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără penalităţi, prin completarea unei cereri de retragere online (formular de retur), prin trimiterea acesteia fizic la sediul nostru din Com. Chiajna, Sat Dudu, Str. Rezervelor, nr. 64, bl.1, ap. 101 sau pe email la adresa: contact@filtro.ro.

c. Atentie! Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile calendaristice se poate aplica doar pentru produsele comandate online si livrate prin curier sau ridicate de la sediu.

d. Produsele care au in componenta lor consumabile (cartuse, filtre, etc.) si au fost desigilate (folia protectoare a consumabilelor), nu se mai pot returna din motive evidente de protectie a sanatatii. Ele sunt exceptate conform OUG 34/2014, Art. 16, litera e). In cazuri exceptionale, de comun acord cu FILTRO, daca produsul nu a fost instalat, in momentul returnarii produsului, din contravaloarea achitata (pret + taxe transport) se va scadea contravaloarea pieselor consumabile care nu se mai pot aduce la starea initiala (cele desigilate) si nu se mai pot recomercializa. Pretul de referinta pentru consumabile este cel din momentul trimiterii cererii de retur. Produsele desigilate si instalate, respectiv cele care au luat contact cu apa, nu se mai pot returna.

e. Dreptul de retragere nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

f. Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

g. Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

h. Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile de retur, in functie de optiunea dvs., puteti alege un alt produs sau rambursarea sumei platite pentru respectivul produs. In cazul inlocuirii produsului cu un altul de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Pentru ale informatii legate de returul produselor aveti posibilitatea transmiterii unei solicitari pe adresa de e-mail: contact@filtro.ro;

GARANTIA PRODUSELOR
Toate produsele comercializate de catre compania noastra beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare prevazute de ANPC si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiază de garanția legală de conformitate potrivit OUG 34/2014 si legea nr. 449/2003.

Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Certificatele de garantie sunt emise de catre FILTRO® si asigurarea garantiei va fi asigurata prin service-ul propriu.

Costul transportului aferent returnarii produselor catre noi, este suportat de catre client. Costul de expeditie al produselor returnate de la FILTRO.ro catre client este suportat de noi (FILTRO®). In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, sau defectarea produsului in urma folosirii lui fara a respecta cerintele din cartea tehnica a produsului, ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect, cat si cele cu serviciul de curierat. Costul manoperei va fi calculat de noi in momentul receptiei reperelor pentru garantie in conformitate cu tarifele de service si nu poate fi mai mica de 50 lei.

Procedura de asigurare a garantiilor: in cazul in care ati achizitionat produse de pe site-ul nostru si acestea se incadreaza in termenul de garantie, va rugam sa ne contactati, iar noi vom rezolva situatia in cel mai scurt timp. Pentru defectele mecanice reclamate este nevoie de trimiterea produsului in service-ul FILTRO® pentru inspectie si testare. Dupa inspectia facuta de catre echipa noastra, va vom comunica si rezolva problema in maxim 15 zile de la receptia in service.

IMPORTANT! Nu fac obiectul garantiei urmatoarele situatii:
Defectele de orice fel aparute ca urmare a instalarii sau folosirii defectuoase a aparatelor
Defectele de orice fel aparute ca urmare a uzurii in limitele normale in urma folosirii produsului in conditii normale.

RECEPTIA IN SERVICE: Odata intrat in posesia noastra, produsul va fi verificat in service si se vor face toate demersurile pentru ca starea acestuia sa fie remediata atata timp cat produsul face obiectul garantiei.

REMEDIEREA: Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, scoaterea din garantie, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.

RETURUL: Dupa readucerea produsului in stare de functionare, clientul este notificat, iar in termen de cel mult 2 zile lucratoare, produsul functional va ajunge la client.

Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre consumator.

Toate pachetele trimise la service sunt verificate in momentul primirii, in prezenta curierului. In cazul in care se constata lipsa produsului, pachetul este refuzat si returnat expeditorului.