Str. Piscul Crăsani, 2D, Bucuresti
Livrare rapidă Livram produsele rapid, prin curier / flota proprie, în toată țara, a 2-a zi lucrătoare.
Instalare și mentenanță Reteaua de instalatori FILTRO® te poate ajuta cu instalarea sau mentenanța.
Alerte smart Stai fără grija! Te atenționăm noi când trebuie să înlocuiești cartușele.
Economic și comod Pe lângă faptul că este mult mai comod, cu FILTRO® faci și economie de bani.
Categorii
Pe 1, 3 si 6 mai suntem în concediu. Comenzile se vor expedia pe 7 mai. Mulțumim!

Instalare statie dedurizare casnica, InstalaDor CABINET, dedurizator cabinet, 10-37 litri, cu prefiltru

Serviciu de instalare si punere in functiune pentru statii de dedurizare sau filtrare, tip cabinet, cu rasina intre 10 si 37 de litri si un filtru inline inclus (prefiltru sau postfiltru).
Citește mai mult

750 lei

Livrare gratuită
Serviciu

Vei fi contactat de un tehnician dupa plasarea comenzii.

Garantat de FILTRO

Cod produs: INSTALADOR-CABINET | ID: 2361 | Categorii: InstalaDor

Conditii de efectuare a serviciului de instalare a dedurizatorului cabinet.

Termenul de montaj este de 3-7 zile lucratoare calculat de la data achizitiei serviciului de instalare, cu exceptia situatiilor in care livrarea sistemelor de filtrare este efectuata prin intermediul serviciilor de curierat. In aceste situatii termenul de instalare decurge de la data livrarii aparatului echipamentului de filtrare.

Aria de acoperire: Bucuresti (toate sectoarele), Ilfov (toate localitatile). Pentru alte localitati va rugam sa ne contactati.

Serviciul de instalare nu include in pret alte materiale necesare montajului (tefvi, robineti, mufe, furtun, T, etc) deoarece acestea variaza semnificativ de la un punct de instalare la altul. Clientul va pune la dispozitie aceste accesorii, le va cumpara la indicatiile tehnicianului sau le va achizitiona contra cost de la tehnician.

Nota: in functie de tipul instalatiei existente vom avea nevoie de mufe de legatura catre PPR. Locul de montaj trebuie sa dispuna de alimentare electrica (priza 220V) si de canalizare pentru evacuarea apei in momentul regenerarii statiei automate.

Manopera de instalare standard presupune:

  • O deplasarea inclusa la domiciliul/sediul clientului.
  • Verificarea locului de montaj si compatibilitatea cu dedurizatorul achizitionat.
  • Testarea duritatii apei brute.
  • Punerea pe pozitie a dedurizatorului si a echipamentelor suplimentare.
  • Realizarea instalatiei necesare pentru ca apa sa alimenteze filtrele si deduruzatorul.
  • Conectarea prefiltrului la reteaua de apa, cu gauri de prindere in perete (beto, caramida, bca)
  • Conectarea dedurizatorului la reteaua de apa si la canalizare.
  • Conectarea dedurizatorului la canalizare si postfiltrare.
  • Setarea dedurizatorului pentru functionare optima.
  • Efectuarea probei de functionare, verificare impotriva eventualelor scurgeri si verificarea sumara a calitatii apei filtrate.
  • Testarea duritatii apei filtrate.

Instalarea se va face respectand legislatia in domeniu, normele de bune practici si siguranta punctului de instalare si a membrilor echipei de instalare (nu se vor efectua lucrari care au un risc mare de a provoca daune materiale sau fizice).

Montajele care necesita gauri suplimentare, traseu suplimentar de furtun/tevi, modificari ale instalatiei de apa, modificari ale instalatiei electrice, amplasari improvizate sau alte situatii care nu sunt incluse in montajul standard, nu se vor efectua de catre tehnician sau se va stabili de comun acord si contra cost o alta solutie tehnica potrivita.

Serviciile, materialele si accesoriile suplimentare:

  • Mufe PPR: 3-15 lei
  • Robinet PPR: 45 lei
  • Montaj filtru suplimentar - 150 lei
  • Montaj sterilizator UV 20-100W - 150 lei
  • Realizare by-pass din PPR - 100 lei

Instalarile se pot efectua doar in localitatile unde exista cale de access rutier. Preturile includ TVA.

Cuponul este valabil maxim 3 luni, doar pe teritoriul Romaniei si doar in judetele si localitatile specificate.

In cazul in care la data programata nu se poate realiza montajul din urmatoarele cauze: cumparatorul nu este la domiciliu, nu sunt conditii pentru a se efectua montajul standard, cumparatorul nu prezinta documentele originale de achizitie ale aparatului si serviciului, costul deplasarii suplimentare, la o data ulterioara va fi suportat de catre client si este in valoare de 80 RON.

Intervalul de timp anuntat pentru efectuarea montajului poate suferi modificari datorita unor conditii de trafic, atmosferice, a unor evenimente provocate de terte parti sau datorita volumului mare de solicitari.

Nu sunt incluse in montajul standard: manopera, materialele aferente instalarii produsului si materialele aferente zidariei (tencuieli, vopseluri, tapete etc.), lucrari de modificare si reparare a instalatiei electrice a imobilului, operatii de modificare a pozitiei unor obiecte ce restrictioneaza montajul (ex.mobila), repozitionarea ulterioara a produsului dupa montaj, lucrari de curatenie ca urmare a producerii de praf, lucrari de mascare a traseului (cu rigips, canale speciale, etc.), etc.

Clientul trebuie sa asigure conditii de lucru corespunzatoare echipei de montaj si loc suficient pentru desfasurarea activitatii.

Clientul isi asuma responsabilitatea pentru riscurile sau posibilele deteriorari produse retelei de apa (daca este veche), a mobilei si peretilor in urma locului ales de client.

In cazul contractelor de prestari servicii incheiate cu noi, odata ce serviciul comandat/achizitionat a fost integral prestat (de exemplu, produsul a fost instalat, dezinstalat, curatat etc), contractul de prestari servicii se considera complet executat, iar consumatorul nu mai poate solicita restituirea platii efectuate. Orice alt seriviciu solicitat separat / suplimentar (de exemplu, dezinstalare, instalarea unui nou produs etc) reprezinta un serviciu separat si va fi efectuat la solicitarea expresa a clientului, contra-cost. In situatia in care serviciul a fost achizitionat online sau telefonic, consumatorul isi pierde dreptul de retragere prevazut de legislatia in vigoare odata ce serviciul comandat a fost prestat.

Orice reclamatie privind calitatea/intarzierea serviciului de montaj se poate face prin email. Adresa oficiala o regasiti in pagina de contact.

Achizitionarea serviciului de instalare si punere in functiune a dedurizatoarelor de apa presupune acordul asupra prezentelor conditii de efectuare a instalarii. Clientul este de acord cu prelucrarea datelor personale de catre PureTECH Solutions SRL si a subcontractorilor acestora in vederea executarii prestatiilor contractate. Datele personale nu vor fi instrainate catre alti terti si nu vor parasi teritoriul Romaniei.

* Pentru a beneficia de garantie, dedurizatoarele de apa trebuie instalate de catre profesionisti / firme autorizate pentru aceste activitati conform certificatului de garantie oferit de producator/vanzatori sau in urma achizitiei serviciului de instalare de la noi.

** Serviciul de instalare dedurizator de apa casnic este disponibil in judetele: Bucuresti (toate sectoarele) si Ilfov. Pentru alte localitati va rugam sa ne contactati pentru a va aloca un colaborator zonal.

Specificații

Caracteristici generale

Garanţie 24 luni

Modalitati de comanda

Pentru ca stim ca nu toata lumea este la fel, iti punem la dispozitie multiple modalitati de comanda. Recomandam comanda online, direct pe site. Aceasta este cea mai rapida si comoda. Totusi, poti comanda si telefonic (0752.345.876), prin email (contact@filtro.ro) sau prin WhatsApp (0752.345.876).

Modalitati de plata

Va punem la dispozitie cele mai populare metode de plata. Indiferent de metoda de plata aleasa, pretul este final si nu vor exista comisioane suplimentare.

Plata online cu cardul bancar: Plata se face prin pagina securizata a procesatorului de plati online MobilPay.ro. Plata se confirma de obicei in cateva secunde iar produsele dvs vor fi rezervate si pregatite pentru expediere.
Plata in rate fara dobanda: Puteti plati in rate folosind cele mai populare CARDURI DE RATE. Acceptam intre 2-6 rate aferente bancilor Credit Europe Bank, Banca Transilvania, Garanti Bank, Alpha Bank și BRD Finance.
Ramburs la livrare (curier): In momentul livrarii coletului veti plati suma completa, inclusiv costurile de livrare (daca este cazul), iar curierul va va elibera chitanta de incasare.
Transfer bancar, in avans: Dupa finalizarea comenzii veti primi datele noastre bancare pentru efectuarea viramentului. Dvs. trebuie sa achitati suma totala a comenzii si sa specificati numarul de comanda. Dupa confirmarea primirii banilor in contul nostru va vom expedia produsele.
Numerar sau card la sediul FILTRO: Indiferent daca efectuati o comanda online sau ne vizitati in SHOWROOM, veti putea plati cu numerar sau cu cardul produsele dorite. Plata in rate nu e disponibila la showroom.

Mai multe detalii in legatura cu modalitatile de plata veti gasi aici.

Livrarea produselor

Produsele comandate se livreaza prin serviciu de curierat rapid (Fan Courier si GLS courier) oriunde in Romania. Procesarea si expedierea comenzilor din depozitul nostru se face in zilele lucratoare in intervalul orar 09:00-16:00. Coletul procesat se va livra la tine a 2-a zi lucratoare. In cazuri speciale (comanda plasata tarziu, cerinte speciale, etc), coletul poate intarzia.
In momentul receptionarii coletului va rugam sa verificati integritatea acestuia. Daca prezinta urme de lovituri, lipsa sigiliu, etc., este important sa cereti agentului de curierat intocmirea unui proces verbal de constatare. Cititi mai multe despre livrarea produselor aici.

Garantie si service

Produsul beneficiază de garanția legală de conformitate potrivit OUG 34/2014 si legea nr. 449/2003. Pentru a sesiza o problema care se incadreaza in conditiile de garantie puteti sa completati formularul de trimitere in service sau sa ne scrieti pe adresa de email contact@filtro.ro. Termenul de raspuns este de 1-3 zile lucratoare.
Garantia produsului este oferita de catre noi si acordam o mare importanta solutionarii problemelor in termenul cel mai scurt. Mai multe detalii despre garantia oferita, conditiile si modul de utilizare veti gasi aici.

Returul produselor

Te poti retrage din contract, in sensul de a returna produsul fara a indica un motiv, in termen de 14 zile. Perioada de retragere se incheie la 14 zile dupa ziua in care bunurile au fost preluate/ridicate de tine sau de o persoana autorizata. Dreptul de retragere din contract se aplica numai achizițiilor efectuate in magazinul online si nu se aplica achizitiilor din reteaua noastra de magazine fizice.
Anumite produse sunt exceptate de la dreptul de retur. Citeste cu atentie conditiile si politica de retur de aici.

0 din 5


  • 5 stele
    0%
    0 recenzii
  • 4 stele
    0%
    0 recenzii
  • 3 stele
    0%
    0 recenzii
  • 2 stele
    0%
    0 recenzii
  • 1 stea  
    0%
    0 recenzii

Cumpărate împreună

Alți clienți care au cumpărat produsul de mai sus au adăugat în coș și aceste produse.