Livrare rapidă Livram produsele rapid, prin curier / flota proprie, în toată țara, a 2-a zi lucrătoare.
Instalare și mentenanță Reteaua de instalatori FILTRO® te poate ajuta cu instalarea sau mentenanța.
Alerte smart Stai fără grija! Te atenționăm noi când trebuie să înlocuiești cartușele.
Economic și comod Pe lângă faptul că este mult mai comod, cu FILTRO® faci și economie de bani.
Categorii
  • Programul FILTRO Family

    Aici vei putea vedea expuse aproape toate produsele de pe site, vei putea gusta apa filtrata si vei avea parte de consultanta specializata.

    A fi membru FILTRO Family este ca și cum ai zbura la business class, sa dormi in cele mai bune hoteluri și să mănânci în restaurantele de top. Vei primi cel mai bun serviciu și întreaga atenție a personalului. Este un privilegiu al celor mai buni. Cei care știu că pot avea mai mult decât alții și știu cu exactitate unde și când trebuie să investească. Acesta nu este un card de fidelitate a clienților, acesta este un pas înainte către o viata mai curata. Pentru tine si familia ta!

    Cum să devii membru FILTRO Family?

    Oricine poate deveni membru si tot ce ai nevoie este să te înregistrezi. După înregistrare, vei primi cardul FILTRO Family netransmisibil și din acest moment poți utiliza toate avantajele destinate doar membrilor. Nu poate fi înregistrat un cont de membru la o dată anterioară, iar apartenența la club încetează o dată cu ștergerea contului sau cu suspendarea în condițiile regulamentului.

    Recompensăm achizițiile cu puncte

    Ideea este simplă! Te recompensăm cu puncte pentru achizițiile tale. Numarul de puncte pe care le poți obține sunt afișate în detaliile produsului. Rezervăm punctele după achiziție și le eliberam după 30 de zile. Dacă ai solicitat o perioadă extinsă pentru rambursarea mărfurilor pentru 30 sau 60 de zile în plus, punctele tale vor fi rezervate pentru 30 sau 60 de zile în continuare. La achiziția din într-unul din magazinele noastre fizice, poți utiliza punctele imediat. Atunci când efectuezi următoarea achiziție în online, poți plăti o parte din întreaga sumă (sau suma pentru întreaga achiziție) cu puncte.

    Soldul contului FILTRO Family

    Poți verifica soldul curent în orice moment în profilul personal al contului de client sau poți solicita aceste informații în magazin. Dar atenție! Doar cei mai fideli merită această recompensă de loialitate! Dacă nu cumperi nimic în termen de 6 luni de la ultima achiziție, punctele câștigate vor fi pierdute. În schimb, chiar și o mică achiziție va extinde validitatea punctelor câștigate cu încă 6 luni. Din păcate, nu putem accepta cererile pentru punctele de credit aferente achizițiilor efectuate înainte de înregistrarea valabilă a abonamentului.

    Plata cu puncte

    Când faci o achiziție online, stabilește suma pe care vrei să o plătești cu puncte. Punctele sunt „convertite” în bani direct în coșul de cumpărături, iar valoarea totală a achiziției este redusă cu suma în cauză. Pentru fiecare 100 de puncte „plătite”, achiziția ta va fi redusă cu 1 leu, 200 puncte cu 2 lei, etc. De asemenea, poți utiliza puncte pentru a plăti întreaga achiziție din coș.

    Reduceri speciale pentru membrii clubului

    Știm că fiecare beneficiu va deveni obișnuit într-o zi, așa că venim cu reduceri exclusive la produsele și serviciile selectate. Oferta specială este valabilă doar pentru membrii clubului.

    Retur extins până la 30 de zile

    Respectăm dreptul tău de a te răzgândi. Un membru al clubului se poate bucura de acest drept chiar și de două ori mai mult decât un client obișnuit. Mărfurile pot fi returnate până la 30 de zile fără a da un motiv (peste perioada legală de 14 zile). Pentru mărfurile nedeteriorate, in ambalajul original, oferim membrilor clubului un voucher cu valoarea produselor returnate. Doar clientul persoană fizică are dreptul de a solicita o garanție extinsă. Tipurile de bunuri care nu pot fi returnate datorită naturii lor sunt detaliate în termeni și condiții.

    Istoricul tău de navigare