7 beneficii dovedite stintific ale consumului regulat de apa

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Beneficii dovedite apa
Corpul nostru este format aproximativ din 65% apa (mai mult sau mai putin). In mod regulat specialistii recomanda consumul a 8 pahare de apa in fiecare zi (regula de 8×8). Citeste mai jos aceste beneficii dovedite ale consumului de apa.

Cu toate acestea, exista cateva discutii intre specialisti cu privire la cantitatea de 8 pahare (2 litri) de apa consumata pe zi. Insa un lucru este sigur: sa ramai hidratat este un lucru foarte important. Poti obtine o apa mai ieftina (cu peste 90%) si mai buna daca iti montezi un filtru de apa performant la tine in bucatarie.

Specialistii FILTRO s-au documentat si au strans cele mai mari 7 beneficii dovedite stintific al consumului de apa. Iti recomandam sa citesti si articolul despre semnele deshidratarii.

1. Apa ajuta la cresterea rezistentei fizice

Daca nu ramanem hidratati, performanta fizica are de suferit. Acest lucru este important mai ales in timpul exercitiilor intense sau in momentele de temperaturi extreme (cald/frig).

Deshidratarea poate avea efecte notabile chiar si cand pierzi doar 2% din continutul de apa din corpul tau. Cu toate acestea, atletii obisnuiesc sa piarda intre 6-10% din apa prin transpiratie.

Acest lucru poate duce la reducerea controlului asupra temperaturii corpului tau, reduce motivatia, creste nivelul de oboseala, atat fizica cat si psihica.

Hidratarea optima a aratat de-a lungul timului ca previne ca aceste lucru sa se intample si chiar poate reduce stresul produs in timpul exercitiilor intense. Fenomenul nu este surprinzator cand ne gandim ca muschii nostri sunt formati din 80% apa.

Asadar, daca faci exercitii intense si ai tendinta sa transpiri, hidratarea te poate ajuta sa ai rezultatele dorite intr-un timp mai scurt.

2. Hidratarea are un efect major asupra nivelului de energie si asupra creierului tau

Creierul tau este puternic influentat de nivelul de hidratare. Studiile au aratat ca o deshidratare moderata (1-3%) poate slabi multe dintre functiile creierului.

Intr-un studiu efectuat pe fete tinere, pierderea lichidului din corp in proportie de 1.36% dupa exercitii, au redus considerabil starea de spirit si concentrarea si a dus la dureri frecvente de cap.

Un alt studiu similar, facut de aceasta data pe baieti tineri, a aratat ca pierderea a 1.59% din luchidul din corp a fost in detrimentul memoriei functionale si a crescut sentimentul de anxietate si oboseala.

La fel ca si alte studii facute, atat pe copii cat si pe adulti, deshidratarea a afectat starea, memoria si functionalitatea creierului.

3. Consumul de apa ajuta la prevenirea durerilor de cap

In timpul deshidratarii apar durerile de cap si migrenele. Studiile au aratat ca aceste dureri apar mai des la persoanele deshidratate.

Un studiu efectuat pe 20 de persoane a evidentiat faptul ca daca subiectii erau bine hidratati, frecventa si intensitatea durerilor era mult reduse.

4. Consumul suficient de apa ajuta la prevenirea constipatiei

Constipatia este o problema des intalnita si deranjanta. Crescand cantitatea de fluide consumate se reduce riscul aparitiei, atat la tineri cat si la cei in varsta.

Acest tip de afectiune apare preporderent la persoanele care nu consuma suficienta apa.

5. Apa ajuta la tratarea pietrelor la rinichi

Pietrele la rinichi sunt dureroase si sunt formate din cristale care se formeaza in sistemul urinar. Consumul mare de apa de calitate, dedurizata, ajuta la diluarea pietrelor si la eliminarea lor fara dureri semnificative.

De asemenea, consumul de apa ajuta si la prevenirea formarii de pietre. Alege un filtru de apa cu dedurizare.

6. Apa previne mahmureala

Mahmureala apare dupa ce am consumat mai mult alcool decat poate asimila organismul nostru. Alcoolul te face sa pierzi multa apa si duce la deshidratare.

Totusi, asa cum am prezentat mai sus, deshidratarea nu este cauza principala a mahmurelii, insa aceasta genereaza oboseala, dureri de cap si gura uscata.

O modalitate buna de a preveni mahmureala este de a consuma cate un pahar de apa intre cele cu alcool. In plus, inainte de somn este recomandat un ultim pahar de apa.

7. Consumand mai multa apa te va ajuta la slabit

Consumul regulat de apa te ajuta la slabit. Acest lucru se datoreaza faptului ca apa ajuta sistemul metabolic.
Nenumarate studii au demonstrat ca daca se consuma jumatate de litru de apa eficienta metabolismului creste cu 24-30% pentru pana la 2 ore.

Totusi, pentru o eficienta maxima este important si momentul in care consumam apa. Specialistii recomanda sa se consume un pahar de apa cu 30 de minute inainte de a manca.

In plus, consumand zilnic apa alcalina vei trai sanatos si te vei proteja de boli. Poti obtine apa alcalina (PH peste 8.5) direct la tine acasa, printr-un filtru cu alcalinizare. Vezi pretul si specificatiile filtrului MF5 ALCALIN.

Recomandarea specialistilor

Pentru a putea tine pasul cu consumul de apa, specialistii recomanda instalarea unui filtru de apa performant pentru bucatarie. Acesta iti va asigura zilnic apa de o calitate excelenta si in plus te va ajuta sa economisesti. Sistemele de filtrare iti ofera o apa proaspata, de o calitate mai buna (ca cea de la PET) si la un pret mult mai mic.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.